13. svibnja 2025.

REFERENT/ICA ZA KONTROLU I ANALIZU POSLOVANJA U DJELATNOSTI TRGOVINE - ZAGREB

Podijeli

Snaga trgovačkog društva „Pleter-usluge“ d.o.o. leži u našem kolektivu.

Upotpunjujemo sinergiju do sada stečenih znanja, kompetencija i vještina naših djelatnika s dodatnim usavršavanjem i napredovanjem.

Želiš li nam biti kolega? Što čekaš? Prijavi se na natječaj i pridruži nam se!

OPIS POSLA:

  • prikuplja podloge za izradu godišnjeg plana nabave za kantine, prodavaonice i čajne kuhinje,
  • obrađuje zahtjeve potrebne robe, materijala, osnovnih sredstava i sitnog inventara, te izrađuje potrebne specifikacije za djelatnost trgovine,
  • unosi šifrarnike, normative i cjenike iz djelokruga djelatnosti maloprodaje i caffe barova
  • vodi brigu o asortimanu prodavaonica, kantina, čajnih kuhinja i caffe barova
  • izrađuje analize cijena, analize prodaje, te ostale potrebne analize i preglede za potrebe djelatnosti,
  • unosi nove artikle na web shop
  • provodi i proces prodaje na web shop-u
  • istražuje tržišta i potrebe,
  • predlaže novi asortiman na web shop-u,
  • analizira i predlaže unaprjeđenje prodaje maloprodajne djelatnosti i djelatnosti caffe barova,
  • sudjeluje u procesima promocije,
  • obavlja poslove unapređenja prodaje,
  • prati realizaciju ugovora i narudžbenica,
  • prati zalihe roba, materijala, sitnog inventara i ostalih sredstava, te o uočenim nepravilnostima izvješćuje voditelja Odjela za maloprodaju i caffe barove
  • vodi evidencije o asortimanu roba, dobavljačima i nabavnim cijenama,
  • izrađuje analize i izvješća o poslovanju kantina, prodavaonica i čajnih kuhinja,
  • nadzire primjenu i predlaže izmjene i dopune knjige standarda u svom djelokrugu rada,
  • kontrolira, obrađuje i kompletira ulazne i izlazne račune i ostalu poslovnu dokumentaciju u djelatnosti maloprodaje i caffe barova
  • vodi evidenciju prisutnosti na radu za djelatnost maloprodaje i caffe barova,
  • po potrebi mijenja poslovođe maloprodajnih objekata,
  • obavlja poslove provedbe i obrade redovnih i izvanrednih inventura,
  • o svom radu podnosi izvješća voditelju Odjela djelatnosti maloprodaje i caffe barova

BROJ RADNIKA:  1

MJESTO RADA:  ZAGREB

RAZINA OBRAZOVANJA:  SSS ekonomija/trgovina/opća

OSTALI UVJETI:                  B kategorija, rad na računalu, engleski jezik

RADNO ISKUSTVO:            1 godina

NAČIN ZAPOSLENJA:        Na neodređeno vrijeme – upražnjeno radno mjesto

RADNO VRIJEME:               Puno radno vrijeme

ROK ZA PRIJAVU:               25.05.2025.

 

NUDIMO: rad u uspješnom i stabilnom Društvu te dinamičnom kolektivu, definirano radno vrijeme 40 sati tjedno, prijevoz plaćen u cijelosti, uvećane satnice za prekovremene sate i rad blagdanom, mogućnost dogovora i zamjena prilikom korištenja godišnjeg odmora, stalni radni odnos – mogućnost prijave na neodređeno nakon probnog rada, mogućnost napredovanja, isplata regresa, božićnice i dara za djecu, osigurana priznanja za rezultate

  • Osiguran uhodani tim koji Vas željno iščekuje
  • Osigurane razne pogodnosti djelatnika društva

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17) dužne su uz prijavu na natječaj dostaviti dokaze navedene u članku 103. Zakona u svrhu ostvarivanje prava prednosti.  Popis dokaza nalazi se na stranici Ministarstva hrvatskih branitelja pod sljedećom poveznicom: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//NG/12%20Prosinac/Zapošljavanje//Popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapošljavanju.pdf

Molbe s kratkim životopisom primamo na adresu: Čerinina 23, Zagreb,

e-mail adresu: natjecaj@pleter-usluge.hr  ili na broj faksa: 01/2306-997.


Prijavite se za ovu poziciju

"*" indicates required fields

Name*
Accepted file types: pdf, doc, docx, Max. file size: 128 MB.