15. listopada 2025.
DIREKTOR/ICA SEKTORA ODRŽAVANJA I POTPORE - ZAGREB

Podijeli
Snaga trgovačkog društva „Pleter-usluge“ d.o.o. leži u našem kolektivu.
Upotpunjujemo sinergiju do sada stečenih znanja, kompetencija i vještina naših djelatnika s dodatnim usavršavanjem i napredovanjem.
Želiš li nam biti kolega? Što čekaš? Prijavi se na natječaj i pridruži nam se!
OPIS POSLA: organizira, koordinira i rukovodi radom odjela u Sektoru koji se bave pružanjem usluga čišćenja, hortikulturnog uređenja, pranja i najma rublja, te održavanjem objekata i voznog parka, sukladno važećim zakonskim propisima, pravilima struke te normativnim aktima Društva ; provodi odluke Uprave Društva; nalaže, koordinira i nadzire rad odjela unutar Sektora te izvršenje planskih zadataka; kontrolira ostvarene prihode i rashode u djelatnosti Sektora; kontrolira i provodi kapitalne projekte Društva; izrađuje, predlaže i provodi programe bolje učinkovitosti unutar svog djelokruga rada; nalaže i koordinira pravovremenu izradu propisanih izvješća iz svog djelokruga rada; vrši analizu objavljenih javnih natječaja te izdaje nalog voditeljima odjela za prikupljanje i obradu potrebne dokumentacije za sudjelovanje na natječaju; sudjeluje u izradi ponuda za javne natječaje; predlaže cijene usluga i normative rada iz svojeg djelokruga rada; prati potrebe tržišta i otvara nova tržišta; organizira izradu prijedloga planova i programa poslovanja Društva iz djelokruga svog rada te prati realizaciju istih; organizira izradu uputa za rad iz djelokruga svog rada i prati primjenu sitih; nadzire primjenu knjige standarda; organizira i provodi postupke za kontinuirano praćenje aktivnosti u Sektoru; sudjeluje u izradi normativnih akata; daje prijedlog za obrazovanje, stručno usavršavanje radnika iz djelokruga svog rada; inicira propisivanje i uvođenje standarda iz djelokruga svog rada; osigurava stručne elemente za izradu prijedloga ugovora iz djelokruga svog rada; sudjeluje u izradi plana investicija i plana održavanja organizacijskih jedinica Društva; aktivno sudjeluje u provođenju implementiranog sustava kvalitete prema normi ISO9001:2015 i ISO 14001:2015 u svom djelokrugu rada i daje prijedlog uvođenja standarda kvalitete iz djelokruga svog rada; primjenjuje propisane i naložene mjere ZNR i ZOP te brine o kakvoći primjene istih u svom području djelatnosti; obavlja i druge poslove po nalogu Uprave Društva.
O svom radu podnosi izvješća Upravi Društva.
BROJ RADNIKA: 1
MJESTO RADA: ZAGREB
RAZINA OBRAZOVANJA: VSS – tehnički ili društveni smjer
RADNO ISKUSTVO: 10 godina radnog iskustva na voditeljskim ili sličnim poslovima
VOZAČKI ISPIT: B kategorija
RAD NA RAČUNALU: napredno znanje rada na računalu
JEZICI: znanje engleskog jezika
NAČIN ZAPOSLENJA: Na neodređeno vrijeme – upražnjeni poslovi
RADNO VRIJEME: Puno radno vrijeme
ROK ZA PRIJAVU: 23.10.2025.
NUDIMO:
- Rad u uspješnom i stabilnom Društvu te dinamičnom kolektivu
- Stalni radni odnos – mogućnost prijave na neodređeno nakon probnog rada
- Definirano radno vrijeme 40 sati tjedno
- Plaćeni prijevoz u cijelosti i naknada za topli obrok
- Uvećane satnice za prekovremene sate i rad blagdanom
- Isplate uskrsnice, regresa, božićnice i dara za djecu
- Priznanja i nagrade za iznimne rezultate i doprinos radu
- Osigurana radno zaštitna odjeća i obuća
- Rad u uhodanom i prijateljskom timu koji Vas željno iščekuje
- Osigurane razne pogodnosti za radnike Društva
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19, 84/21, 156/23) dužne su uz prijavu na natječaj dostaviti dokaze navedene u članku 101. Zakona u svrhu ostvarivanje prava prednosti. Popis dokaza nalazi se na stranici Ministarstva hrvatskih branitelja pod sljedećom poveznicom:
Molbe s kratkim životopisom primamo na adresu: Čerinina 23, Zagreb,
e-mail adresu: natjecaj@pleter-usluge.hr
Prijavite se za ovu poziciju
"*" indicates required fields