13. svibnja 2025.
REFERENT/ICA ZA KONTROLU I ANALIZU POSLOVANJA U DJELATNOSTI TRGOVINE - ZAGREB

Podijeli
Snaga trgovačkog društva „Pleter-usluge“ d.o.o. leži u našem kolektivu.
Upotpunjujemo sinergiju do sada stečenih znanja, kompetencija i vještina naših djelatnika s dodatnim usavršavanjem i napredovanjem.
Želiš li nam biti kolega? Što čekaš? Prijavi se na natječaj i pridruži nam se!
OPIS POSLA:
- prikuplja podloge za izradu godišnjeg plana nabave za kantine, prodavaonice i čajne kuhinje,
- obrađuje zahtjeve potrebne robe, materijala, osnovnih sredstava i sitnog inventara, te izrađuje potrebne specifikacije za djelatnost trgovine,
- unosi šifrarnike, normative i cjenike iz djelokruga djelatnosti maloprodaje i caffe barova
- vodi brigu o asortimanu prodavaonica, kantina, čajnih kuhinja i caffe barova
- izrađuje analize cijena, analize prodaje, te ostale potrebne analize i preglede za potrebe djelatnosti,
- unosi nove artikle na web shop
- provodi i proces prodaje na web shop-u
- istražuje tržišta i potrebe,
- predlaže novi asortiman na web shop-u,
- analizira i predlaže unaprjeđenje prodaje maloprodajne djelatnosti i djelatnosti caffe barova,
- sudjeluje u procesima promocije,
- obavlja poslove unapređenja prodaje,
- prati realizaciju ugovora i narudžbenica,
- prati zalihe roba, materijala, sitnog inventara i ostalih sredstava, te o uočenim nepravilnostima izvješćuje voditelja Odjela za maloprodaju i caffe barove
- vodi evidencije o asortimanu roba, dobavljačima i nabavnim cijenama,
- izrađuje analize i izvješća o poslovanju kantina, prodavaonica i čajnih kuhinja,
- nadzire primjenu i predlaže izmjene i dopune knjige standarda u svom djelokrugu rada,
- kontrolira, obrađuje i kompletira ulazne i izlazne račune i ostalu poslovnu dokumentaciju u djelatnosti maloprodaje i caffe barova
- vodi evidenciju prisutnosti na radu za djelatnost maloprodaje i caffe barova,
- po potrebi mijenja poslovođe maloprodajnih objekata,
- obavlja poslove provedbe i obrade redovnih i izvanrednih inventura,
- o svom radu podnosi izvješća voditelju Odjela djelatnosti maloprodaje i caffe barova
BROJ RADNIKA: 1
MJESTO RADA: ZAGREB
RAZINA OBRAZOVANJA: SSS ekonomija/trgovina/opća
OSTALI UVJETI: B kategorija, rad na računalu, engleski jezik
RADNO ISKUSTVO: 1 godina
NAČIN ZAPOSLENJA: Na neodređeno vrijeme – upražnjeno radno mjesto
RADNO VRIJEME: Puno radno vrijeme
ROK ZA PRIJAVU: 25.05.2025.
NUDIMO: rad u uspješnom i stabilnom Društvu te dinamičnom kolektivu, definirano radno vrijeme 40 sati tjedno, prijevoz plaćen u cijelosti, uvećane satnice za prekovremene sate i rad blagdanom, mogućnost dogovora i zamjena prilikom korištenja godišnjeg odmora, stalni radni odnos – mogućnost prijave na neodređeno nakon probnog rada, mogućnost napredovanja, isplata regresa, božićnice i dara za djecu, osigurana priznanja za rezultate
- Osiguran uhodani tim koji Vas željno iščekuje
- Osigurane razne pogodnosti djelatnika društva
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17) dužne su uz prijavu na natječaj dostaviti dokaze navedene u članku 103. Zakona u svrhu ostvarivanje prava prednosti. Popis dokaza nalazi se na stranici Ministarstva hrvatskih branitelja pod sljedećom poveznicom: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//NG/12%20Prosinac/Zapošljavanje//Popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapošljavanju.pdf
Molbe s kratkim životopisom primamo na adresu: Čerinina 23, Zagreb,
e-mail adresu: natjecaj@pleter-usluge.hr ili na broj faksa: 01/2306-997.
Prijavite se za ovu poziciju
"*" indicates required fields