02. srpnja 2025.

SPECIJALIST ZA KORPORATIVNU USKLAĐENOST I KORPORATIVNO UPRAVLJANJE - ZAGREB

Podijeli

Snaga trgovačkog društva „Pleter-usluge“ d.o.o. leži u našem kolektivu.

Upotpunjujemo sinergiju do sada stečenih znanja, kompetencija i vještina naših djelatnika s dodatnim usavršavanjem i napredovanjem.

Želiš li nam biti kolega? Što čekaš? Prijavi se na natječaj i pridruži nam se!“

 OPIS POSLA:

  • razvijanje i provedba politika i procedura korporativnog upravljanja,
  • usklađivanje poslovanja sa zakonodavstvom, regulatornim zahtjevima i najboljom praksom,
  • priprema i organizacija sastanaka Uprave, Nadzornog odbora i Skupštine,
  • savjetovanje menadžmenta o pitanjima korporativnog upravljanja i etike,
  • praćenje regulatornih promjena i procjena njihova utjecaja na poslovanje,
  • upravljanje korporativnom dokumentacijom i internim aktima,
  • suradnja s pravnom službom, internom kontrolom i vanjskim partnerima,
  • edukacija članova Uprave i radnika iz područja korporativnog upravljanja i etike,
  • uspostava jasnih i sveobuhvatnih procedura usklađenosti,
  • suradnja s organizacijskim jedinicama i trećim osobama u cilju postizanja usklađenosti poslovanja s relevantnim propisima,
  • praćenje, mjerenje, analiziranje i ocjenjivanje učinkovitosti sustava usklađenosti,
  • određivanje i provođenje mjera za sprečavanje povreda,
  • provođenje redovite i temeljite procjene rizika,
  • implementacija učinkovitih, redovitih i prilagođenih programa edukacija za radnike i relevantne treće strane o antikorupcijskim politikama, postupcima i zakonskim obvezama te politikama i procedurama usklađenosti,
  • održavanje temeljite i točne evidencije koja dokumentira usklađenosti, uključujući procedure, evidencije o edukacijama, izvješća o provjerama svih poduzetih radnji,
  • provedba due diligence,
  • održavanje učinkovitih kontrola, sustava nadzora za otkrivanje i sprječavanje potencijalnih kršenja, sustava i procedura osiguravajući usklađenost s utvrđenim politikama i procedurama,
  • izvršavanje periodičnih pregleda, revizije i procjene kako bi se pratili napori usklađenosti i identificirala područja za poboljšanje ili korektivne radnje. Praćenje provedbe korektivnih mjera,
  • periodično izvještavanje o statusu područja rada i poticanje kulture stalnog poboljšanja,
  • održavanje kulture usklađenosti kroz dobro planirani kodeks etike i poslovnog ponašanja, politiku Društva i edukacije,
  • i druge aktivnosti iz područja usklađenosti ovisno o potrebama i strategiji poslovanja,
  • o svom radu podnosi izvješća voditelju Ureda Uprave,

–     obavlja i druge poslove po nalogu Uprave Društva i voditelja Ureda Uprave

BROJ RADNIKA:  1

MJESTO RADA:  ZAGREB

RAZINA OBRAZOVANJA: VSS, pravni, ekonomski, fakultet menadžmenta ili srodno područje

OSTALI UVJETI: –  poznavanje relevantnih propisa (Zakon o trgovačkim društvima, kodeksi upravljanja, ESG principi)

–           izvrsne organizacijske, analitičke i komunikacijske vještine

–           sistematičnost, proaktivnost, razvijene prezentacijske vještine te sposobnost pojašnjenja složenih koncepata na jasan i sažet način

–           sposobnost rada s višim menadžmentom i povjerljivim informacijama

–           odlično poznavanje MS Office paketa

–           znanje engleskog jezika-najmanje na B2 razini (poželjno više)

–           vozačka dozvola B kategorije

RADNO ISKUSTVO: 3 godine radnog iskustva u području korporativnog upravljanja, pravnih poslova, interne revizije ili usklađenosti poslovanja (compliance)

NAČIN ZAPOSLENJA:  Na neodređeno vrijeme – novootvoreni poslovi

RADNO VRIJEME: Puno radno vrijeme

ROK ZA PRIJAVU: 08.07.2025.

NUDIMO:

  • Rad u uspješnom i stabilnom Društvu te dinamičnom kolektivu
  • Definirano radno vrijeme 40 sati tjedno
  • Plaćeni prijevoz u cijelosti i naknada za topli obrok
  • Uvećane satnice za prekovremene sate i rad blagdanom
  • Isplate uskrsnice, regresa, božićnice i dara za djecu
  • Priznanja i nagrade za iznimne rezultate i doprinos radu
  • Osigurana radno zaštitna odjeća i obuća
  • Rad u uhodanom i prijateljskom timu koji Vas željno iščekuje
  • Osigurane razne pogodnosti za radnike Društva

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19, 84/21, 156/23) dužne su uz prijavu na natječaj dostaviti dokaze navedene u članku 103. Zakona u svrhu ostvarivanje prava prednosti.  Popis dokaza nalazi se na stranici Ministarstva hrvatskih branitelja pod sljedećom poveznicom: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//NG/12%20Prosinac/Zapošljavanje//Popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapošljavanju.pdf

Molbe s kratkim životopisom primamo na adresu: Čerinina 23, Zagreb,

e-mail adresu: natjecaj@pleter-usluge.hr


Prijavite se za ovu poziciju

"*" indicates required fields

Name*
Accepted file types: pdf, doc, docx, Max. file size: 128 MB.