02. srpnja 2025.
SPECIJALIST ZA KORPORATIVNU USKLAĐENOST I KORPORATIVNO UPRAVLJANJE - ZAGREB

Podijeli
„ Snaga trgovačkog društva „Pleter-usluge“ d.o.o. leži u našem kolektivu.
Upotpunjujemo sinergiju do sada stečenih znanja, kompetencija i vještina naših djelatnika s dodatnim usavršavanjem i napredovanjem.
Želiš li nam biti kolega? Što čekaš? Prijavi se na natječaj i pridruži nam se!“
OPIS POSLA:
- razvijanje i provedba politika i procedura korporativnog upravljanja,
- usklađivanje poslovanja sa zakonodavstvom, regulatornim zahtjevima i najboljom praksom,
- priprema i organizacija sastanaka Uprave, Nadzornog odbora i Skupštine,
- savjetovanje menadžmenta o pitanjima korporativnog upravljanja i etike,
- praćenje regulatornih promjena i procjena njihova utjecaja na poslovanje,
- upravljanje korporativnom dokumentacijom i internim aktima,
- suradnja s pravnom službom, internom kontrolom i vanjskim partnerima,
- edukacija članova Uprave i radnika iz područja korporativnog upravljanja i etike,
- uspostava jasnih i sveobuhvatnih procedura usklađenosti,
- suradnja s organizacijskim jedinicama i trećim osobama u cilju postizanja usklađenosti poslovanja s relevantnim propisima,
- praćenje, mjerenje, analiziranje i ocjenjivanje učinkovitosti sustava usklađenosti,
- određivanje i provođenje mjera za sprečavanje povreda,
- provođenje redovite i temeljite procjene rizika,
- implementacija učinkovitih, redovitih i prilagođenih programa edukacija za radnike i relevantne treće strane o antikorupcijskim politikama, postupcima i zakonskim obvezama te politikama i procedurama usklađenosti,
- održavanje temeljite i točne evidencije koja dokumentira usklađenosti, uključujući procedure, evidencije o edukacijama, izvješća o provjerama svih poduzetih radnji,
- provedba due diligence,
- održavanje učinkovitih kontrola, sustava nadzora za otkrivanje i sprječavanje potencijalnih kršenja, sustava i procedura osiguravajući usklađenost s utvrđenim politikama i procedurama,
- izvršavanje periodičnih pregleda, revizije i procjene kako bi se pratili napori usklađenosti i identificirala područja za poboljšanje ili korektivne radnje. Praćenje provedbe korektivnih mjera,
- periodično izvještavanje o statusu područja rada i poticanje kulture stalnog poboljšanja,
- održavanje kulture usklađenosti kroz dobro planirani kodeks etike i poslovnog ponašanja, politiku Društva i edukacije,
- i druge aktivnosti iz područja usklađenosti ovisno o potrebama i strategiji poslovanja,
- o svom radu podnosi izvješća voditelju Ureda Uprave,
– obavlja i druge poslove po nalogu Uprave Društva i voditelja Ureda Uprave
BROJ RADNIKA: 1
MJESTO RADA: ZAGREB
RAZINA OBRAZOVANJA: VSS, pravni, ekonomski, fakultet menadžmenta ili srodno područje
OSTALI UVJETI: – poznavanje relevantnih propisa (Zakon o trgovačkim društvima, kodeksi upravljanja, ESG principi)
– izvrsne organizacijske, analitičke i komunikacijske vještine
– sistematičnost, proaktivnost, razvijene prezentacijske vještine te sposobnost pojašnjenja složenih koncepata na jasan i sažet način
– sposobnost rada s višim menadžmentom i povjerljivim informacijama
– odlično poznavanje MS Office paketa
– znanje engleskog jezika-najmanje na B2 razini (poželjno više)
– vozačka dozvola B kategorije
RADNO ISKUSTVO: 3 godine radnog iskustva u području korporativnog upravljanja, pravnih poslova, interne revizije ili usklađenosti poslovanja (compliance)
NAČIN ZAPOSLENJA: Na neodređeno vrijeme – novootvoreni poslovi
RADNO VRIJEME: Puno radno vrijeme
ROK ZA PRIJAVU: 08.07.2025.
NUDIMO:
- Rad u uspješnom i stabilnom Društvu te dinamičnom kolektivu
- Definirano radno vrijeme 40 sati tjedno
- Plaćeni prijevoz u cijelosti i naknada za topli obrok
- Uvećane satnice za prekovremene sate i rad blagdanom
- Isplate uskrsnice, regresa, božićnice i dara za djecu
- Priznanja i nagrade za iznimne rezultate i doprinos radu
- Osigurana radno zaštitna odjeća i obuća
- Rad u uhodanom i prijateljskom timu koji Vas željno iščekuje
- Osigurane razne pogodnosti za radnike Društva
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19, 84/21, 156/23) dužne su uz prijavu na natječaj dostaviti dokaze navedene u članku 103. Zakona u svrhu ostvarivanje prava prednosti. Popis dokaza nalazi se na stranici Ministarstva hrvatskih branitelja pod sljedećom poveznicom: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//NG/12%20Prosinac/Zapošljavanje//Popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapošljavanju.pdf
Molbe s kratkim životopisom primamo na adresu: Čerinina 23, Zagreb,
e-mail adresu: natjecaj@pleter-usluge.hr
Prijavite se za ovu poziciju
"*" indicates required fields