02. srpnja 2025.
VODITELJ ODJELA RESTORANSKE DJELATNOSTI - ZAGREB

Podijeli
„ Snaga trgovačkog društva „Pleter-usluge“ d.o.o. leži u našem kolektivu.
Upotpunjujemo sinergiju do sada stečenih znanja, kompetencija i vještina naših djelatnika s dodatnim usavršavanjem i napredovanjem.
Želiš li nam biti kolega? Što čekaš? Prijavi se na natječaj i pridruži nam se!“
OPIS POSLA:
– organizacijski i operativno vodi i koordinira jedinice koje pružaju usluge restoranske djelatnosti, smještaja, pripreme hrane i pića te vojne prehrane,
– osigurava usklađenost s važećim zakonima, HACCP standardima, internim aktima i pravilima struke,
– sudjeluje u kreiranju standarda objekata i usluga, kontrolira njihovu primjenu,
– radi na izgradnji i poboljšanju sustava upravljanja kvalitetom i okolišem u području svoje nadležnosti,
– u suradnji s voditeljima jedinica planira godišnju nabavu i poslovanje,
– nadzire provedbu ugovora, kontrolira troškove i ekonomičnost rada,
– izrađuje analize, planove prihoda, predlaže unapređenja i mjere učinkovitosti,
– predlaže uvođenje novih proizvoda i usluga,
– predlaže nove isplative poslovne mogućnosti,
– odgovara za kvalitetu usluge, korisničko zadovoljstvo i inovacije,
– sudjeluje u određivanju cijena usluga i proizvoda te prati ostvarenje ciljeva,
– koordinira kadrovske procese unutar svoje nadležnosti (raspored, edukacija, motivacija). U suradnji s voditeljima jedinica predlaže strukturu i potreban broj izvršitelja. Daje prijedloge za školovanje i stručno usavršavanje.
– obavlja zadatke vezane uz poslovnu dokumentaciju, inventure, standarde i izvješćivanje (izrada poslovne dokumentacije i dopisa, izrada naputaka za rad, izrada poslovnih izvješća, provedba inventurnih procesa),
– obavlja terenski obilazak organizacijskih jedinica u nadležnosti radi nadzora i operativne podrške,
– pruža stručnu i tehničku podršku kolegama u korištenju poslovne aplikacije, uključujući edukaciju. Odgovoran za šifriranje proizvoda i usluga, izradu cjenika, vođenje kartične evidencije pruženih usluga u poslovnoj aplikaciji.
– aktivno sudjeluje u operativnom izvršenju zadataka na terenu,
– inicira i u suradnji sa Sektorom i Službom izrađuje prijedloge unapređenja digitalnih i operativnih procesa.
BROJ RADNIKA: 1
MJESTO RADA: ZAGREB
RAZINA OBRAZOVANJA: VŠS/VSS, smjer ekonomija/hotelijerstvo/ugostiteljstvo
OSTALI UVJETI: aktivno korištenje računala (MS Office, poslovne aplikacije)
– vozačka dozvola B kategorije
– znanje najmanje jednog stranog jezika
– spremnost na učestalo putovanje i rad na terenu
– izražene komunikacijske i edukacijske vještine
– poznavanje rada u poslovnim aplikacijama (ERP, ugostiteljski softveri, POS sustavi itd.)
RADNO ISKUSTVO: 3 godine
NAČIN ZAPOSLENJA: Na neodređeno vrijeme – novootvoreni poslovi
RADNO VRIJEME: Puno radno vrijeme
ROK ZA PRIJAVU: 08.07.2025.
NUDIMO:
- Rad u uspješnom i stabilnom Društvu te dinamičnom kolektivu
- Definirano radno vrijeme 40 sati tjedno
- Plaćeni prijevoz u cijelosti i naknada za topli obrok
- Uvećane satnice za prekovremene sate i rad blagdanom
- Isplate uskrsnice, regresa, božićnice i dara za djecu
- Priznanja i nagrade za iznimne rezultate i doprinos radu
- Osigurana radno zaštitna odjeća i obuća
- Rad u uhodanom i prijateljskom timu koji Vas željno iščekuje
- Osigurane razne pogodnosti za radnike Društva
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19, 84/21, 156/23) dužne su uz prijavu na natječaj dostaviti dokaze navedene u članku 103. Zakona u svrhu ostvarivanje prava prednosti. Popis dokaza nalazi se na stranici Ministarstva hrvatskih branitelja pod sljedećom poveznicom: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//NG/12%20Prosinac/Zapošljavanje//Popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapošljavanju.pdf
Molbe s kratkim životopisom primamo na adresu: Čerinina 23, Zagreb,
e-mail adresu: natjecaj@pleter-usluge.hr
Prijavite se za ovu poziciju
"*" indicates required fields