Natječaji

Povezani natječaji

10.02.2025

KONOBAR/ICA – DARUVAR

Saznajte više
07.02.2025

ČISTAČ/ICA – RIJEKA

Saznajte više
05.02.2025

VIŠI STRUČNI REFERENT KONTROLOR-LIKVIDATOR KNJIGOVODSTVENIH ISPRAVA- ZAGREB

Saznajte više
05.02.2025

STRUČNI REFERENT ZA PRODAJU – ZAGREB

Saznajte više
05.02.2025

STRUČNI REFERENT ZA PLATNI PROMET I OBRAČUN PLAĆA – ZAGREB

Saznajte više
04.02.2025

POMOĆNI RADNIK/ICA U KUHINJI – DARUVAR

Saznajte više
Povratak na listu
natjecaj
05.07.2024

VODITELJ SLUŽBE HORECA DJEALATNOSTI – ZAGREB

Snaga trgovačkog društva „Pleter-usluge“ d.o.o. leži u našem kolektivu.

Upotpunjujemo sinergiju do sada stečenih znanja, kompetencija i vještina naših djelatnika s dodatnim usavršavanjem i napredovanjem.

Želiš li nam biti kolega? Što čekaš? Prijavi se na natječaj i pridruži nam se!

 

OPIS POSLA: organizira rad, koordinira i rukovodi radnicima u obavljanju poslova vezanih uz stručnu i administrativnu potporu organizacijskim jedinicama Društva u djelatnosti ugostiteljstva i trgovine i smještajnih objekata – sukladno važećim zakonskim propisima, internim aktima Društva i pravilima struke; u suradnji s voditeljima odjela izrađuje i  direktoru Sektora dostavlja podloge za izradu godišnjeg plana nabave i poslovanja za djelatnost ugostiteljstva,  trgovine i smještajne objekte; organizira i provodi nadzor i kontrolu svih procesa rada ugostiteljskih, smještajnih i maloprodajnih objekata Društva; radi na izgradnji i usavršavanju sustava upravljanja kvalitetom i okolišem ISO u području svoje nadležnosti; izrađuje prijedlog cijena za izradu ponuda za ključne kupce; predlaže cijene usluga i normative rada iz svog djelokruga rada; kontrolira izvršenje planskih zadataka i ostvarenih prihoda i troškova; predlaže i izrađuje programe bolje učinkovitosti organizacijskih jedinica; organizira i nadzire sustav prodaje ugostiteljskih i smještajnih kapaciteta (izrada ponuda, cjenika, analiza realizacije); daje prijedloge za unapređenje prodaja proizvoda i usluga; inicira i daje prijedlog prodajnih cijena usluga i proizvoda;      definira cijene usluga i normative rada iz svog djelokruga rada unutar zadanih okvira; prati potrebe tržišta i cijene konkurencije na tržištu; izrađuje i brine za pravovremenu izradu propisanih izvješća o poslovanju za potrebe Sektora; predlaže izmjene asortimana proizvoda i usluga; daje prijedlog za unaprjeđenje i nadzire rad poslovne aplikacije modula ugostiteljstvo, veleprodaja, maloprodaja, recepcija i sitan inventar; analizira rezultate poslovanja po organizacijskim jedinicama iz nadležnosti Sektora  te utvrđuje daljnje smjernice poslovanja u cilju poboljšanja i postizanja zadanih ciljeva; odgovara za unapređenje odnosa prema poslovnim partnerima te pronalazi i predlaže nove isplative poslovne mogućnosti direktoru Sektora; potiče radnike na inovacije, kreativnost te bolju kvalitetu rada; nadzire obradu ulazne i izlazne poslovne dokumentacije; izrađuje analize poslovanja u djelatnosti ugostiteljstva i smještaja; prati realizaciju ugovora i narudžbenica iz segmenta poslovanja ugostiteljstva, maloprodaje i smještaja;     primjenjuje propisane i naložene mjere ZNR i ZOP te brine o kakvoći primjene istih  u svom području rada; redovito i ažurno informira direktora Sektora o svim bitnim aktivnostima u svom djelokrugu rada

 

BROJ RADNIKA: 1

MJESTO RADA: ZAGREB

RAZINA OBRAZOVANJA: VŠS/VSS, smjer ekonomija, hotelijerstvo, ugostiteljstvo, ili prehrambeno-biotehnološki

RADNO ISKUSTVO: 5 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima

VOZAČKI ISPIT: B kategorija

RAD NA RAČUNALU: napredno znanje rada na računalu

JEZICI: znanje najmanje jednog stranog jezika

NAČIN ZAPOSLENJA: Na neodređeno vrijeme – novootvoreni poslovi

RADNO VRIJEME: Puno radno vrijeme

ROK ZA PRIJAVU: 14.07.2024.

 

NUDIMO: rad u uspješnom i stabilnom Društvu te dinamičnom kolektivu, definirano radno vrijeme 40 sati tjedno, prijevoz plaćen u cijelosti, uvećane satnice za prekovremene sate i rad blagdanom, mogućnost dogovora i zamjena prilikom korištenja godišnjeg odmora, stalni radni odnos – mogućnost prijave na neodređeno nakon probnog rada, mogućnost napredovanja, isplata regresa, božićnice i dara za djecu, osigurana priznanja za rezultate

  • Osiguran uhodani tim koji Vas željno iščekuje
  • Osigurane razne pogodnosti djelatnika društva

 

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17) dužne su uz prijavu na natječaj dostaviti dokaze navedene u članku 103. Zakona u svrhu ostvarivanje prava prednosti.  Popis dokaza nalazi se na stranici Ministarstva hrvatskih branitelja pod sljedećom poveznicom: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//NG/12%20Prosinac/Zapošljavanje//Popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapošljavanju.pdf

 

Molbe s kratkim životopisom primamo na adresu: Čerinina 23, Zagreb,

e-mail adresu: natjecaj@pleter-usluge.hr  ili na broj faksa: 01/2306-997.

Povratak na listu